792 626 342 8.00-20.00 biuro@ultragraf.pl

Rozmiary grafik na Facebooku w 2022 roku

Rozmiary grafik na Facebook w 2021 roku. Pobierz!

Rozmiary grafik na Facebook w 2021 roku. Pobierz!

Facebook co jakiś czas wprowadza zmiany które zaskakują nie tylko przeciętnych użytkowników, ale również grafików, którzy prowadzą Social Media. Muszą oni być na bieżąco z aktualnymi wymiarami grafik, tak aby udostępniane treści były w pełni czytelne, estetyczne i przede wszystkim – przyciągające wzrok odbiorcy.

Udostępnianie rozpikselowanych grafik, krzywo przyciętych zdjęć i ogólny brak estetyki to szybki sposób na zabicie zaangażowania naszych odbiorców na platformach społecznościowych.

Używanie odpowiednich rozmiarów grafik dla różnych rodzajów postów ma kluczowe znaczenie.

Nie jest to jednak łatwa sztuka, biorąc pod uwagę ciągłe aktualizacje i fakt, ile różnych opcji obrazów oferuje nam każda z platform.

Ci, którzy świetnie wykorzystują wizualną naturę Facebooka, osiągają najlepsze wyniki dzięki marketingowi w mediach społecznościowych.

Facebook jest w końcu wiodącą platformą mediów społecznościowych –  dlatego tak ważne jest, abyś podszedł do niego uzbrojony we wszystkie niezbędne informacje.

Nadążanie za ciągle zmieniającymi się rozmiarami i formatami obrazów na Facebooku to zawrotne i wyczerpujące zadanie – ale nie martw się, dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc – czytaj dalej :)

Znaczenie wykorzystywania wysokiej jakości obrazów w Twojej witrynie

Wszyscy doskonale wiemy, że odpowiednie grafiki sprawiają, że większość treści jest bardziej atrakcyjna i łatwiejsza do przeczytania. Ale dlaczego tak jest?

Estetyczna, tematyczna grafika przyciągnie wzrok użytkownika, zaciekawi go i zatrzyma na dłużej – a przecież na tym najbardziej Ci zależy, prawda?

Tyczy się to zarówno artykułów, gazet, blogów jak i stron internetowych oraz mediów społecznościowych – dowiedz się zatem, dlaczego używanie obrazów wysokiej jakości ma tak wielkie znaczenie – czytaj dalej!

Obrazy wysokiej jakości poprawiają SEO

Wraz z rosnącą popularnością korzystania z wyszukiwarek – takich jak Google – do wyszukiwania obrazów w Internecie konieczne stało się dodawanie obrazów na swoją stronę internetową.

Udostępnianie odpowiednich grafik wysokiej jakości zwiększy więc Twoją widoczność w Internecie – teraz, kiedy wiesz już o tym wszystkim, weź pod uwagę poniższe wskazówki, aby twoje wyniki były jak najlepsze:

  1. Obrazy powinny zawierać linki do treści w Twojej witrynie
  2. Pamiętaj o tytule obrazu, tekście alternatywnym i tagach
  3. Grafik nie musi być dużo – zawsze lepiej gdy jest ich mniej, niż kiedy nie ma ich wcale

Obrazy wysokiej jakości zapewniają Ci lepszą widoczność w mediach społecznościowych

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była widoczna – media społecznościowe to najlepszy sposób na zwiększenie tej widoczności. Dlatego upewnij się, że masz kilka platform mediów społecznościowych, na których możesz promować swoją witrynę, usługi, produkty itp.

Co więcej, obrazy wysokiej jakości mają największy potencjał do udostępniania, polubień i komentowania przez odwiedzających. Dlatego musisz dopilnować, aby treści które przesyłasz były najwyższej jakości – może mieć to istotny wpływ na dalszy rozwój Twojej firmy na platformach społecznościowych!

Obrazy wysokiej jakości pomagają w konwersji potencjalnych klientów

Tak więc, jak już wiemy, witryny zawierające wysokiej jakości obrazy oprócz odpowiedniej i unikalnej treści będą miały więcej wyświetleń niż te, które są tylko tekstowe.

Zasadniczo wysokiej jakości zdjęcia zapewniają większą liczbę wizyt, zwiększając jakość zaangażowania użytkowników.

Dlatego z tego powodu użytkownicy są bardziej skłonni spędzać więcej czasu w Twojej witrynie, co oznacza, że ​​masz dłuższy czas na sprzedaż swoich produktów/usług zarówno za pośrednictwem treści – jak i obrazów.

Obrazy pomagają opowiedzieć historię Twojej firmy i oferowanych usług, zapewniając łatwe do przyswojenia informacje. Korzystając z tej formy komunikacji wizualnej zbudujesz wiarygodność i rozpoznawalność swojej marki.

Dbanie o jakość udostępnianych treści to m.in.:

  • Zwiększenie zaangażowania użytkowników,
  • Zmniejszający się współczynnik odrzuceń,
  • Tworzenie więzi między klientami a Twoją firmą,
  • Zdobywanie większej liczby wyświetleń w Twojej witrynie

Obrazy wysokiej jakości pomagają uczynić tekst wyraźniejszym

Czasami użytkownicy czytając treść na stronie internetowej nie mają pojęcia, o czym jest – lub najzwyczajniej w świecie nie potrafią sobie czegoś wyobrazić. Jak możemy się domyślać – jest to frustrujące i czasochłonne.

Obrazy wysokiej jakości pomagają wyeliminować tego rodzaju zamieszanie – ułatwiają zrozumienie tego, co czytamy  i zobrazowanie sobie danej treści.

Obrazy wysokiej jakości pomogą Ci sprzedać Twój produkt

Obrazy wysokiej jakości najzwyczajniej w świecie przedstawiają Twoje produkty w dobrym świetle. Ponadto, pomagają budować zaufanie między Twoją firmą a klientem. Udostępniając treści najwyższej jakości, dajesz znać klientowi, że nie jest Ci obojętny. Drugą sprawą jest fakt, iż większość ludzi jest wzrokowcami – z pewnością zapamiętają produkt, który był zareklamowany w sposób profesjonalny i estetyczny.

Im lepsza jakość obrazu, tym większe prawdopodobieństwo, że klienci wysoko ocenią Twoje produkty/usługi – a to będzie miało realny wpływ na to, czy ktoś kto zobaczy recenzje zdecyduje się na zakup.

Facebook – rozmiary grafik na Facebooku w 2022 roku

Doskonale wszystkim znany Facebook – najpopularniejsza platforma społecznościowa na świecie – nabiera coraz to bardziej wizualnego charakteru i jest lepiej przystosowana do urządzeń mobilnych niż kiedyś. Co za tym idzie – korzystając z Facebooka również musimy przywiązywać niezwykłą uwagę do jakości udostępnianych grafik, relacji i postów.

Zaufaj nam, istnieje WIELE różnych rozmiarów obrazów.

W zależności od kampanii marketingowej na Facebooku, prawdopodobnie będziesz przesyłać różne rodzaje obrazów na Facebooka.

Możesz szukać w Internecie poszczególnych rozmiarów dla danej grafiki albo skorzystać z naszej ściągawki, która zawiera wszystkie rozmiary i wymiary obrazów na Facebooku w 2022 roku – wybór należy dla Ciebie

Najnowsze rozmiary grafik do publikacji na Facebooku w 2022 – podręczna ściągawka

  • Rozmiar zdjęcia profilowego na Facebooku: 180 x 180
  • Rozmiar zdjęcia w tle na Facebooka: 820 x 312  
  • Rozmiar obrazu linku do Facebooka: 1200 x 630   
  • Rozmiar posta na Facebooku: 1200 x 630  
  • Rozmiar obrazu wydarzenia na Facebooku: 1920 x 1005 
  • Rozmiar obrazu okładki grupy na Facebooku: 1640 x 856 
  • Rozmiar wideo na Facebooku: 1280 x 720  
  • Maksymalna długość filmu na Facebooku: 240 minut  
  • Rozmiar reklamy graficznej na Facebooku: 1200 x 628  
  • Rozmiar reklamy wideo na Facebooku: 1080 x 1350 (współczynnik 4:5), co najmniej 1080 x 1080, obsługiwane są również proporcje od 16:9 do 9:16  
  • Rozmiar reklamy na Facebooku: 1080 x 1920 
  • Kołowrotki Facebooka – 1080×1350 (proporcja 4:5)

Stosując się do powyższych zaleceń i wskazówek, stworzysz estetyczne grafiki, które uczynią Twój fanpage będzie bardziej atrakcyjny, a tym samym zwiększysz zainteresowanie potencjalnych odbiorców.

pełna wersja strony