Agencja SEO – do czego jest Ci potrzebna? W dzisiejszych czasach posiadanie strony internetowej przez osoby prowadzące działalność gospodarczą jest niezbędnym wymogiem do budowania wizerunku firmy. Strona pełni bowiem rolę sklepu, katalogu lub zwykłej wizytówki firmy.
W obecnych czasach w globalnej sieci internetowej istnieje kilkadziesiąt firm o takim samym profilu działalności jak twoja firma – musisz więc podjąć odpowiednie działania, aby wybić się na tle konkurencji i zostawić ją daleko w tyle. Ponieważ zakupy online, przeglądanie mobilne i praktyki biznesowe w Internecie wciąż zyskują na popularności, wyszukiwarki stają się nową normą dla firm na całym świecie. Ogromna część ruchu internetowego odbywa się w wyszukiwarkach, co oznacza, że posiadanie w nich przewagi ma kluczowe znaczenie dla wzrostu przychodów. SEO jest jedną z największych i najbardziej udanych form marketingu, ponieważ wyszukiwarki odpowiadają za ponad połowę całego ruchu w Internecie i ogromną część przychodów z e-commerce.
Kluczowe znaczenie ma zdobywanie kupujących dzięki ścieżce konwersji, aby uzyskać więcej klientów, w znacznie łatwiejszy i szybszy sposób.
Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę z faktu, że samo założenie strony internetowej nie wystarczy!
Jak zatem skutecznie i wydajnie zwiększać zainteresowanie i przychody swojej firmy w Internecie? Co ważniejsze, jaki jest najlepszy nowoczesny sposób na zwiększenie przychodów i ogólny wzrost Twojej firmy?
Oto, dlaczego potrzebujesz agencji SEO – i dlaczego SEO jest tak ważne dla rozwoju biznesu online w przyszłości.
SEO – Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych – co kryje się pod tym skrótem?
SEO (z j. ang. Search Engine Optimization) – skrót ten oznacza nic innego jak optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to praktyka polegająca na orientowaniu witryny w celu uzyskania wyższej pozycji na stronie wyników wyszukiwania (SERP). Dzięki temu wyniki wyszukiwanych haseł umieszczone są na pierwszych stronach wyników Google, co ma największe znaczenie dla docelowych odbiorców.
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych polega więc zarówno na zrozumieniu potrzeb odbiorców, jak i na technicznym charakterze konfiguracji witryny.
Wykorzystanie SEO sprawia, że strony są łatwo odnajdywane, a wyniki wyszukiwania bardziej trafne i popularne w odniesieniu do zapytań wyszukiwanych przez użytkowników. Wyszukiwarki zalecają działania SEO, bo przynoszą one korzyści zarówno wyszukiwarce, jak i rankingowi strony – zawierają treści, które spełniają potrzeby użytkowników w zakresie wyszukiwania.
Mowa tutaj o stosowaniu odpowiednich słów kluczowych w tytułach, meta opisach i nagłówkach (H1), zawierających opisowe adresy URL ze słowami kluczowymi zamiast ciągów liczb.
Dlaczego właściwie potrzebujesz agencji SEO?
Oddaj los swojej firmy w ręce ekspertów
To stosunkowo proste: agencja specjalizująca się w optymalizacji wyszukiwania będzie wiedziała lepiej od Ciebie, co należy zrobić.
SEO to niezwykle dynamicznie rozwijająca się branża. Eksperci w dziedzinie SEO będą mogli wykorzystać najlepsze narzędzia, zasoby i strategie, aby nadążyć za zmieniającym się krajobrazem SEO.
Ponadto, wyszukiwarki takie jak Google i Bing, stale wprowadzają nowe aktualizacje – które czasami sprawiają, że firmy nie mogą za nimi nadążyć. Przykładowo, w 2020 roku Google opublikował 12 głównych aktualizacji swojego systemu wyszukiwania (warto wspomnieć że były to duże aktualizacje, a drobne poprawki wprowadzane są dziesiątki razy w ciągu miesiąca.) Podsumowując – tylko eksperci w dziedzinie pozycjonowania mogą nadążyć za szybko ewoluującymi zmianami w branży, aktualizacjami i przebiegłą konkurencją.
Przekształć ruch bezpośrednio w sprzedaż
Sprzedaż i przychody – może być to główny powód, dla którego powinieneś zdecydować się na skorzystanie z pomocy agencji SEO.
Przeprowadzając badania słów kluczowych, które koncentrują się na języku branżowym i zachowaniach wyszukiwarek, agencje SEO i firmy zajmujące się marketingiem cyfrowym mogą skoncentrować się na generowaniu odpowiedniego rodzaju ruchu. Profesjonalne pozycjonowanie pomoże firmom internetowym kierować reklamy na słowa kluczowe, które przynoszą konkretną sprzedaż, i ignorować słowa kluczowe, które tego nie robią.
Ponadto strategie, takie jak optymalizacja konwersji (CRO) i taktyki optymalizacji CTR, pomogą wycisnąć najlepsze wyniki z istniejącego już ruchu na stronie.
Pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania GOOGLE
Pozycjonowanie polega na zastosowaniu pełnego zestawu czynności marketingu internetowego – tak, aby to właśnie twoja witryna WWW figurowała w czołowej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Tym właśnie zajmuje się agencja SEO.
Uzyskaj więcej potencjalnych klientów i większą sprzedaż dzięki naszym usługom
Wysoka widoczność w Google dzięki naszej Agencji SEO to:
przyciągniecie na stronę większej liczby użytkowników,
zwiększenie sprzedaży naszych produktów,
szybsze osiągnięcie założonych celów biznesowych,
zwiększenie zaufania i świadomości marki.
Pozycjonowanie daje nam szereg różnych możliwości – jednak przed rozpoczęciem jakiejkolwiek działalności marketingowej należy opracować strategię, która po starannym rozeznaniu i przygotowaniach umożliwi wybranie najlepszych metod działania oraz dobranie ich do indywidualnych potrzeb klienta.
Skuteczna strategia SEO powinna zawierać:
dobieranie słów kluczowych,
rozbudowę treści oraz poprawę optymalizacji strony,
określenie metod mierzenia wyników.
Na czym polegają prace agencji SEO
Nie każda firma tworząca strony internetowe zajmuje się marketingiem internetowym i SEO, ale Ultragraf jako profesjonalna agencja SEO korzystając z wieloletnich doświadczeń, może poszczycić się dużą wiedzą w zakresie skutecznego pozycjonowania stron internetowych.
Nasze działania polegają na przeprowadzeniu audyty strony internetowej, który składa się z:
- audytu fraz kluczowych – który ma na celu weryfikację trafności dobranych słów i fraz kluczowych dla pozycjonowanej witryny internetowej. Źle dobrane słowa kluczowe mogą skutkować małą ilością wejść na stronę przez internautów, a tym samym spadek zainteresowania potencjalną ofertą klienta,
- researchu konkurencji – to analiza konkurencji pod względem budowy strony internetowej, ilość i jakoś zamieszczonych treści na stronie konkurencji, jej zoptymalizowanie po względem wyszukiwania jej w wyszukiwarkach,
- audytu kodu strony – który wpływa na ranking Google i odbywa się poprzez analizę strony w narzędziu Google Search Console,
- wersji mobilnej strony internetowej,
- audytu szybkości działania serwisu – czyli szybkości ładowania strony internetowej, który jest bardzo ważny z uwagi na brak cierpliwości użytkowników.
Agencja SEO po szczegółowo przeprowadzonym audycie przekaże w raporcie właścicielowi strony szereg spostrzeżeń o których mógł on do tej pory nie wiedzieć. Dzięki temu można ustalić prawidłową strategie działania, która pomoże osiągnąć zadowalające wyniki.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Posiadamy odpowiednie narzędzia i duże doświadczenie – dzięki temu przeprowadzony audyt i pozycjonowanie strony internetowej klienta odbywa się na najwyższym poziomie.
Osiągniecie zaplanowanych w audycie zadań i zadowolenie klienta stawiamy na pierwszym miejscu.
Zostaw komentarz