3008, 2024

Narzędzia do analizy SEO, które musisz znać. Popraw widoczność strony w wyszukiwarkach!

Autor: |30 sierpnia, 2024|Kategoria: Aktualności, Marketing, SEO|Tagi: , , |

Skuteczna optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek to klucz do odniesienia sukcesu w sieci. Dobre pozycjonowanie w wynikach Google zwiększa widoczność, ale także przyciąga wartościowy ruch. Ten może przekładać się na konwersje. W osiąganiu odpowiednich rezultatów pomagają narzędzia do analizy SEO. Poznaj najpopularniejsze z nich. Narzędzia do analizy SEO – niezbędnik w pozycjonowaniu stron Narzędzia do analizy SEO to nic innego, jak internetowe aplikacje umożliwiające kompleksową analizę witryn WWW. [...]

3007, 2024

Narzędzia do analizy konkurencji – zobacz, jak badać konkurentów w Twojej branży!

Autor: |30 lipca, 2024|Kategoria: Aktualności, Marketing, SEO|Tagi: , , |

Budowanie strategii SEO to złożone zadanie. Chcąc wprowadzić odpowiednie działania mające na celu wzrost pozycji strony w wynikach wyszukiwania, nie obejdzie się bez sprawdzenia konkurentów. Jak to zrobić? Pomocą służą narzędzia do analizy konkurencji. Zobacz, które z nich warto znać. Zobacz, dlaczego analiza konkurencji SEO jest konieczna Po co właściwie całe to czerpanie wiedzy na temat konkurencji? Dzięki odpowiednim narzędziom można sprawdzić, na jakie frazy pozycjonują się strony internetowe [...]

207, 2024

Narzędzia AI dla copywriterów – sprawdź, jak sztuczna inteligencja pomaga w tworzeniu treści

Autor: |2 lipca, 2024|Kategoria: Aktualności, SEO|Tagi: , |

W erze cyfrowej, gdzie konkurencja o uwagę czytelnika jest niezwykle zacięta, copywriterzy muszą sprostać rosnącym oczekiwaniom w zakresie jakości i ilości tworzonego contentu. Na szczęście, rozwój technologii sztucznej inteligencji oferuje niezastąpione wsparcie, które może znacząco usprawnić ich pracę. W tym artykule przedstawiamy najważniejsze narzędzia AI dla copywriterów, które pomagają w realizacji angażujących i zoptymalizowanych treści. Narzędzia AI, czyli ułatwienie w pracy copywritera Sztuczna inteligencja staje się coraz bardziej popularna [...]

2606, 2024

AI w marketingu internetowym – jak i dlaczego warto wykorzystywać nowe narzędzia?

Autor: |26 czerwca, 2024|Kategoria: Aktualności|Tagi: , , , |

Znaczenie sztucznej inteligencji w wielu branżach nieustannie rośnie. AI swoje piętno odciska m.in. na marketingu internetowym. Choć nie jest w stanie w pełni zastąpić kreatywnej pracy człowieka, w kilku obszarach okazuje się skuteczna. Zobacz, dlaczego warto wesprzeć się dobrociami nowej technologii w działaniach marketingowych. Marketing internetowy – w czym pomaga AI? Nie ulega wątpliwości, że narzędzia AI rewolucjonizują marketing internetowy. Dzięki nim możemy skuteczniej precyzować i realizować założenia kampanii [...]

2012, 2022

Nowa dyrektywa Unii dla e-commerce – Omnibus wkracza do Polski

Autor: |20 grudnia, 2022|Kategoria: Sklepy Internetowe|Tagi: , , , , |

Wraz z rozpoczęciem nowego roku Rzeczpospolita Polska zobowiązała się wdrożyć kilka nowych przepisów unijnych. Nowe dyrektywy Unii Europejskiej  w sprawie handlu elektronicznego mają wstrząsnąć światem biznesu internetowego. Wytyczne te zmienią sposób, w jaki przedsiębiorstwa działają w Internecie, wprowadzając szereg nowych obowiązków i zobowiązań dla przedsiębiorstw w całej UE. Warto zapoznać się z ich brzmieniem gdyż skutkiem ich nie przestrzegania może być nałożenie ogromnych kar na przedsiębiorcę. W tym krótkim [...]

2906, 2022

5 powodów, dla których każda firma powinna prowadzić własne media społecznościowe!

Autor: |29 czerwca, 2022|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , , , |

Jeśli chodzi o świat marketingu internetowego, media społecznościowe z biegiem czasu stają się coraz ważniejsze. Może to być przytłaczające, jeśli prowadzisz własną firmę, ponieważ może się wydawać, że jest zbyt wiele kanałów, za którymi nie możesz nadążyć, i za mało czasu w ciągu dnia, aby robić to skutecznie. Jednak prawda jest taka, że ​​każda firma powinna prowadzić własne strony w mediach społecznościowych, czy to Facebook, Instagram czy Twitter, a [...]

2205, 2022

10 powodów, dla których warto zatrudnić agencję marketingową!

Autor: |22 maja, 2022|Kategoria: Marketing|Tagi: , |

Jeśli masz firmę, witrynę internetową lub sklep internetowy i chcesz przejść na wyższy poziom, ale nie wiesz, jak postępować, czas zatrudnić doświadczoną agencję marketingową, która pomoże Ci podjąć właściwe decyzje. Poszukiwanie odpowiedniego profesjonalisty jest pewnym wyzwaniem.  Musisz być w stanie wybrać co różni dobrych twórców stron internetowych od świetnych. Poniższy artykuł pomoże Ci w tym wyborze.Masz czas i budżetProblemy techniczne nie kończą się na uruchomieniu witryny. W zależności od rodzaju [...]

1203, 2022

20 Skutecznych Przykładów CTA – Call To Action w 2024 roku

Autor: |12 marca, 2022|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , , |

Czym jest tzw. Call To Action zwane również jako CTA? Jak stworzyć skuteczne CTA które spełni swoją rolę i przyciągnie wzrok potencjalnego klienta? Jeśli chcesz poznać 20 genialnych przykładów Call To Action które pomogą Ci w poszerzeniu grona swoich odbiorców – zapraszamy do lektury! CTA (ang. Call to Action) – jest to wezwanie do działania, którego głównym celem jest skłonienie użytkownika do wykonania określonej czynności, takiej jak  wysłanie formularza, [...]

1002, 2022

Performance marketing – działania, które gwarantują zysk

Autor: |10 lutego, 2022|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , , |

Czym jest performance marketing? Performance marketing (z j. ang. marketing efektywnościowy) jest zestawem działań, który ma za zadanie zachęcić odbiorcę do wykonania określonej czynności. Reklamodawca płaci za efekt dopiero w momencie, gdy odbiorca wykona pożądaną czynność – kliknięcie w reklamę, wejście na stronę internetową i dokonanie zakupu. Przy użyciu analityki internetowej jesteśmy w stanie dokładnie zmierzyć stopień osiągnięcia celu. Performance marketing nierzadko określany jest esencją marketingu, gdyż charakteryzuje się zadowalającymi [...]

102, 2022

80 Przykładów Marketingu w 2022 roku

Autor: |1 lutego, 2022|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , , |

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, ile jest różnych rodzajów marketingu? Wystarczy wpisać w Google termin „marketing”, a naszym oczom ukaże się mnóstwo przeróżnych rodzajów i strategii. Z racji ogromu istniejących opcji, postanowiliśmy stworzyć listę  najciekawszych technik marketingowych i nieco przybliżyć ich działanie. 1.     Marketing ATL (Above The Line) Marketing ATL skupia się na wykorzystaniu środków masowego przekazu, takich jak telewizja czy ogólnokrajowe czasopisma tak aby dotrzeć do jak najszerszego grona [...]

808, 2021

Strona Internetowa na WIX.com – Plusy i minusy jednego z większych kreatorów stron www

Autor: |8 sierpnia, 2021|Kategoria: Strony Internetowe|Tagi: , , , , |

Istnieją tysiące różnych sposobów na zbudowanie własnej strony internetowej. Wix to jedna z najbardziej znanych marek w świecie kreatorów stron internetowych. Niezależnie od tego, czy tworzysz prostą osobistą witrynę internetową, czy prowadzisz firmę, sposób, w jaki tworzysz swoją stronę, będzie mieć wpływ na to, jak postrzegana jest Twoja firma. Czym jest serwis Wix.com? Wix.com to bezpłatna i wysokiej jakości platforma do tworzenia stron internetowych w chmurze, która nie wymaga [...]

2307, 2021

Domain Authority – jak prawidłowo mierzyć ten ważny wskaźnik?

Autor: |23 lipca, 2021|Kategoria: SEO|Tagi: , , , , , |

Domain Authority – jak prawidłowo mierzyć ten ważny wskaźnik? Prowadzisz stronę internetową, lecz nie generuje ona dużego ruchu? Podajesz interesujące i rzetelne informacje, ale nikt nie wchodzi na twoje artykuły? To znak, że powinieneś sprawdzić pozycjonowanie swojej strony. Ale jak to zrobić? Poniższy artykuł przedstawia, w jaki sposób wykorzystać wskaźnik Domain Authority właśnie do tego celu. Domain Authority - Autorytet Domeny - definicja Domain Authority to [...]

2806, 2021

Trzy reklamy na Facebooku wystarczą – obalamy mit!

Autor: |28 czerwca, 2021|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , |

Promocja marki wśród odbiorców jest jednym z podstawowych zadań w firmie. I tak jak fundamentalne zasady marketingu są niezmienne, tak formy i kanały pozyskania klienta zmieniają się wraz z rozwojem nowoczesnych technologii. Jedną z najbardziej efektywnych form docierania do klienta jest promocja poprzez kanały w Social Mediach. Specjaliści w tej dziedzinie uważają, że najlepsze efekty przynoszą skuteczne reklamy na Facebooku. Niestety, nie zawsze jednak działania reklamowe są równie owocne [...]

1806, 2021

Certyfikat bezpieczeństwa SSL – dlaczego twoja witryna internetowa powinna go mieć?

Autor: |18 czerwca, 2021|Kategoria: Strony Internetowe|Tagi: , , , |

W ostatnim czasie coraz częściej dochodzi do włamań na strony internetowe, dlatego też tym bardziej warto zadbać o ich odpowiednie zabezpieczenie. Najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie z dobrodziejstwa certyfikatów bezpieczeństwa SSL - w niniejszym artykule postaramy się przybliżyć nieco ten temat i wytłumaczyć Ci dlaczego jest to tak istotne. Certyfikat bezpieczeństwa SSL Certyfikat bezpieczeństwa SSL w witrynach internetowych - co to jest? Certyfikat SSL [...]

3003, 2021

Lejek sprzedażowy — jak zbudować strategię, która zarabia?

Autor: |30 marca, 2021|Kategoria: SEO|Tagi: , , , |

Strategie Content Marketingu są skuteczną metodą, dzięki której można systematycznie prowadzić swoją grupę docelową przez lejek sprzedażowy i pozyskiwać nowych klientów. Ta forma marketingu treści jest również praktycznym i stosunkowo niedrogim sposobem dla klientów średniej wielkości, którzy w innym przypadku nie mieliby szans na to, by ich rozwiązania ujrzały światło dzienne. Warto ją rozważyć dla swojej strategii Content Marketingowej, ale jak zbudować lejek sprzedażowy? Lejek sprzedażowy - Sales Funnel [...]

1203, 2021

Marketing Online – wybierz interesujące Cię usługi marketingowe

Autor: |12 marca, 2021|Kategoria: SEO|Tagi: , , , |

Marketing Online staje się coraz bardziej popularnym medium do promowania swojej działalności, usług czy produktów. Jeśli zastanawiasz się na czym polega online marketing oraz ile będzie Cię kosztować - dobrze trafiłeś. Ile będzie kosztować marketing online dla swojej firmy? Odpowiedź na to pytanie o marketing online jest bardzo prosta i krótka. Brzmi ona tak: To zależy. Od czego? Głównie od tego jaki efekt chcesz osiągnąć i jak długo chcesz [...]

2002, 2021

Blog – jak dobierać tematy artykułów i o czym pisać?

Autor: |20 lutego, 2021|Kategoria: SEO|Tagi: , , , |

Kolejne wpisy na blogu nie przyciągają czytelników? Zaczęło Ci brakować pomysłów na kolejne artykuły? Nie martw się - każdego to dotyka, prędzej czy później. Nie tylko blogerów ale również reporterów lub dziennikarzy. Celem tego artykułu jest podsunięcie kilku sposobów, które pomogą Ci znaleźć inspiracje oraz poprawić jakość twoich artykułów.  Blog - zapisuj swoje pomysły Blog - zapisuj swoje pomysły Często zdarza się, że wędrując gdzieś w odmętach [...]

902, 2021

Do czego służy narzędzie analityczne Google Search Console?

Autor: |9 lutego, 2021|Kategoria: SEO|Tagi: , , , |

Szukasz narzędzia, które pomoże Ci monitorować Twoją stronę internetową? Twoja witryna pozycjonuje się znacznie za nisko i nie wiesz co zrobić, aby poprawić jej wyniki? Bez cienia wątpliwości - ten artykuł pomoże Ci podnieść swoją witrynę w rankingu Google i rozjaśni niektóre kwestie. Zapraszamy do lektury! Do czego służy narzędzie analityczne Google Search Console? Google Search Console - Konsola wyszukiwania Google Konsola wyszukiwania Google? A co to [...]

2701, 2021

Rozmiary grafik na Facebooku w 2023 roku

Autor: |27 stycznia, 2021|Kategoria: Marketing|Tagi: , , |

Facebook co jakiś czas wprowadza zmiany które zaskakują nie tylko przeciętnych użytkowników, ale również grafików, którzy prowadzą Social Media. Muszą oni być na bieżąco z aktualnymi wymiarami grafik, tak aby udostępniane treści były w pełni czytelne, estetyczne i przede wszystkim - przyciągające wzrok odbiorcy. Udostępnianie rozpikselowanych grafik, krzywo przyciętych zdjęć i ogólny brak estetyki to szybki sposób na zabicie zaangażowania naszych odbiorców na platformach społecznościowych. Używanie odpowiednich rozmiarów grafik [...]

601, 2021

Marketing online – najgorsze błędy, o których na pewno nie wiedziałeś

Autor: |6 stycznia, 2021|Kategoria: Aktualności, Marketing|Tagi: , , , |

Prowadzisz własną działalność gospodarczą? Zależy Ci na pozyskaniu jak największej ilości klientów? Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż i swoje dochody? Prowadzisz stronę internetową swojej firmy oraz starasz się promować swoją markę w Internecie? Ale nie przynosi to jednak zadowalających Cię wyników? Jeżeli tak, to koniecznie powinieneś zapoznać się z poniższym tekstem o marketingu online.  Marketing internetowy – Internet to potęga Kiedyś marketing był obecny jedynie w świecie rzeczywistym - obecnie [...]

2812, 2020

Marketing w firmie usługowej – jak go robić, by dobrze wystartować?

Autor: |28 grudnia, 2020|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , , |

Marketing internetowy może wydawać się czymś przytłaczającym i niezrozumiałym dla osoby, która wcześniej nie miała z nim zbyt wiele do czynienia. Często otwierając firmę usługową, musimy jednak zainteresować się tym tematem. To głównie dzięki marketingowi internetowemu w dzisiejszych czasach pozyskiwani są klienci w większości firm. Odpowiedni plan działania i wprowadzenie go krok po kroku sprawi, że kwestie związane z marketingiem mogą wydać się dużo łatwiejsze i bardziej oczywiste do [...]

1512, 2020

Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu stron internetowych

Autor: |15 grudnia, 2020|Kategoria: Marketing, Strony Internetowe|Tagi: , , , , |

W dzisiejszych czasach strony internetowe są najbardziej powszechnymi środkami komunikacji między różnego rodzaju firmami, a ich klientami. Zalet z posiadania własnej strony nie da się zliczyć i chyba każdy zgodzi się, że są one nieocenionym narzędziem w procesie budowania wizerunku. Aby jednak strona internetowa działała na korzyść danej firmy musi ona charakteryzować się pewnymi cechami. Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu stron internetowych Brak jasnej oferty na stronie internetowej Osoby, [...]

1511, 2020

5 złotych zasad komunikacji w sieci internetowej

Autor: |15 listopada, 2020|Kategoria: Aktualności, Marketing, Sklepy Internetowe, Strony Internetowe|Tagi: , , , , |

Zarówno w sieci jak również w realnym świecie powinniśmy w komunikacji kierować się określonymi 5 złotymi zasadami komunikacji. Będąc zarówno odbiorcą, jak i nadawcą należy używać komunikatów skutecznych i właściwych. Popularna etykieta, określana mianem netykiety w sieci narzuca pewne zachowania, które powinny być stosowane przez wszystkich użytkowników globalnej sieci. Zasady dobrego wychowania i etykiety są tak samo ważne w Internecie, jak w prawdziwym świecie — a słaba netykieta może [...]

1011, 2020

Analiza konkurencji na rynku – od czego zacząć? Sposoby badania konkurencji.

Autor: |10 listopada, 2020|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , |

Prowadząc firmę, często spotykamy się z pytaniami klientów na temat konkurencji. Z tego powodu bez posiadania bardzo obszernej i dogłębnej wiedzy na temat działań rynkowych rywali, nie jesteśmy w stanie wyczerpująco i merytorycznie odpowiadać na zadane pytania. Dodatkowo to na podstawie działań, jakie nasza konkurencja podejmuje, jesteśmy w stanie ustalić plany naszej firmy w taki sposób, aby jeszcze prężniej się ona rozwijała. Czym jest analiza konkurencji? Analiza konkurencji  jest [...]

311, 2020

8 argumentów za stworzeniem swojej strony internetowej na systemie CMS WordPress

Autor: |3 listopada, 2020|Kategoria: Strony Internetowe|Tagi: , , , , |

Dlaczego powinienem używać WordPressa? Czy moja strona nie jest wystarczająco dobra? Dlaczego muszę przejść na WordPress z innej platformy? Jeśli zadajesz sobie te pytania, to jesteś we właściwym miejscu. W tym artykule podzielimy się najważniejszymi powodami, dla których warto korzystać właśnie z WordPress. Omówimy również wszystkie zalety korzystania z tego serwisu, ale także jego wady i alternatywne opcje. Jednym z najczęstszych nieporozumień na temat WordPressa jest to, że jest to tylko platforma [...]

3010, 2020

Facebook dla biznesu, czyli dlaczego warto postawić na Linkedin

Autor: |30 października, 2020|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , , , |

Mówi się o nim Facebook dla biznesu, wirtualne CV i w każdym z tych określeń kryje się wyłącznie prawda. Nie ma dziś na rynku bardziej networkingowego narzędzia, w którym musisz się znaleźć, jeśli chcesz rozwinąć swoją firmę, nawiązać zawodowe znajomości lub pozyskać unikatowych klientów. Jeśli jeszcze nie jesteś użytkownikiem linkedin.com, to sprawdź, ile możesz zyskać. Powstały na przełomie 2002/2003 roku serwis społecznościowy skoncentrowany na życiu zawodowym to dziś absolutny [...]

2010, 2020

Jak zoptymalizować wizytówkę firmy w Google Maps? Pozycjonowanie SEO

Autor: |20 października, 2020|Kategoria: Marketing, SEO, Strony Internetowe|Tagi: , , , , |

Myśląc o pozycjonowaniu swojej firmy w Google, skupiamy się głównie na content marketingu i SEO strony internetowej. Zaniedbujemy tym samym podstawy, czyli pozycjonowanie w Google Maps poprzez wizytówkę naszej firmy. Wbrew pozorom, ma to ogromny wpływ na ogólną widoczność i konwersję z potencjalnymi klientami. Przedstawiamy Wam zatem kilka przydatnych rad, jak zoptymalizować wizytówkę firmy w Google Maps w kilku, prostych krokach. Pozycjonowanie firmy w Google Maps – co warto [...]

3009, 2020

Marki, które sprzedają – dobry Branding poprowadzi Cię na szczyt

Autor: |30 września, 2020|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , |

Coca Cola, Ikea, BMW - to tylko przykłady rozpoznawalnych marek, które absolutnie deklasują swoich konkurentów. Każdy z tych brandów przywołuje na myśl odpowiednie skojarzenia, emocje, wspomnienia, a wszystkie atrybuty tych marek - to właśnie branding. Sprawdź, jak stworzyć brand, który sprzedaje. Branding jest pojęciem niezwykle obszernym, jednak w dużym uproszczeniu możemy powiedzieć, że jest to zbiór unikatowych atrybutów, po których poznajemy markę - m.in. nazwa, logo, forma komunikacji, social [...]

2103, 2020

Marketing w czasie kryzysu – kilka cennych porad do wdrożenia od zaraz

Autor: |21 marca, 2020|Kategoria: Aktualności, Marketing, SEO, Sklepy Internetowe|Tagi: , , |

Kryzys może wywrócić wszystko do góry nogami. Stawia wiele osób i firm w trudnych sytuacjach, w których będą musieli ustalać priorytety i koncentrować się na tym, co jest naprawdę ważne. Na tym, co pomoże im przetrwać okres niepokoju i niepewności. Pandemia panująca na świecie zmieniła wszystko, począwszy od sposobu, w jaki ludzie szukają informacji, komunikują się, a nawet kupują. Zmiany te oznaczają, że marki muszą przemyśleć, w jaki sposób reklamują [...]

712, 2019

7 podstawowych wtyczek strony internetowej opartej o CMS WordPress, które musisz znać

Autor: |7 grudnia, 2019|Kategoria: Strony Internetowe|Tagi: , , , , , , , , |

Strony internetowe wykonane przy użyciu CMS WordPress charakteryzują się dużą łatwością w obsłudze i bardzo szeroką społecznością wsparcia online. Wstawianie treści, moderowanie komentarzy czy rozbudowa graficzna nie stanowi większego wyzwania nawet dla początkującego blogera. Aby jednak wykorzystać w pełni potencjał drzemiący w posiadaniu własnej witryny należy „uzbroić” WordPress’a w dodatkowe działa. Wtyczki WordPress to pluginy, które rozszerzają podstawowe funkcje CMS WordPress. Pozwalają one jednocześnie sprawić by strona internetowa spełniała [...]

112, 2019

Dlaczego potrzebujesz agencji SEO do pozycjonowania strony internetowej

Autor: |1 grudnia, 2019|Kategoria: Marketing, SEO, Strony Internetowe|Tagi: , , , , , |

Agencja SEO - do czego jest Ci potrzebna? W dzisiejszych czasach posiadanie strony internetowej przez osoby prowadzące działalność gospodarczą jest niezbędnym wymogiem do budowania wizerunku firmy. Strona pełni bowiem rolę sklepu, katalogu lub zwykłej wizytówki firmy. W obecnych czasach w globalnej sieci internetowej istnieje kilkadziesiąt firm o takim samym profilu działalności jak twoja firma - musisz więc podjąć odpowiednie działania, aby wybić się na tle konkurencji i zostawić ją [...]

Przejdź do góry