Blog2019-12-08T13:32:46+01:00
2307, 2021

Domain Authority – jak prawidłowo mierzyć ten ważny wskaźnik?

Autor: |23 lipca, 2021|Kategoria: SEO|Tagi: , , , , , |

Prowadzisz stronę internetową, lecz nie generuje ona dużego ruchu? Podajesz interesujące i rzetelne informacje, ale nikt nie wchodzi na twoje artykuły ? Definitywnie powinieneś sprawdzić pozycjonowanie swojej strony.  Ale jak to zrobić? Poniższy artykuł przedstawia, w jaki sposób wykorzystać wskaźnik Domain Authority właśnie do tego celu. Miłej lektury. Domain Authority – jak prawidłowo mierzyć ten ważny wskaźnik? Co to jest Domain Authority i do czego służy? Domain Authority (DA)- jest [...]

2806, 2021

Trzy reklamy na Facebook wystarczą – obalamy mit!!!

Autor: |28 czerwca, 2021|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , |

Promocja marki wśród odbiorców jest jednym z podstawowych zadań w firmie. I tak jak fundamentalne zasady marketingu są niezmienne, tak formy i kanały pozyskania klienta zmieniają się wraz z rozwojem nowoczesnych technologii. Jedną z najbardziej efektywnych form docierania do klienta jest promocja poprzez kanały w Social Mediach. Specjaliści w tej dziedzinie uważają, że najlepsze efekty przynoszą skuteczne reklamy na Facebook. Nie zawsze jednak działania reklamowe są równie owocne dla [...]

1806, 2021

Certyfikat bezpieczeństwa SSL – dlaczego twoja witryna internetowa powinna go mieć?

Autor: |18 czerwca, 2021|Kategoria: Strony Internetowe|Tagi: , , , , |

W ostatnim czasie niestety coraz częściej dochodzi do włamań na strony internetowe, dlatego też tym bardziej warto zadbać o ich zabezpieczenie. Najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie z dobrodziejstwa certyfikatów bezpieczeństwa SSL, które dokładnie opisano w niniejszym artykule. Certyfikat bezpieczeństwa SSL w witrynach internetowych - co to jest? Certyfikat SSL to specjalne narzędzie zapewniające pełną ochronę witrynom internetowym. Szyfrowane połączenie HTTPS zapewnia zachowanie poufności danych, które przesyłane są drogą elektroniczną. SSL [...]

3003, 2021

Lejek sprzedażowy — jak zbudować strategię, która zarabia?

Autor: |30 marca, 2021|Kategoria: SEO|Tagi: , , , |

Strategie Content Marketingu są skuteczną metodą, dzięki której można systematycznie prowadzić swoją grupę docelową przez lejek sprzedażowy i pozyskiwać nowych klientów. Ta forma marketingu treści jest również praktycznym i stosunkowo niedrogim sposobem dla klientów średniej wielkości, którzy w innym przypadku nie mieliby szans na to, by ich rozwiązania ujrzały światło dzienne. Warto ją rozważyć dla swojej strategii Content Marketingowej, ale jak zbudować lejek sprzedażowy? Lejek sprzedażowy — etapy! ToFu, [...]

1203, 2021

Marketing Online – wybierz interesujące Cię usługi marketingowe!!!

Autor: |12 marca, 2021|Kategoria: SEO|Tagi: , , , |

Marketing Online staje się coraz bardziej popularnym medium do popularyzowania działalności, usług czy produktów. Jeśli zastanawiasz się jak dużą kwotę trzeba na niego przeznaczyć, aby cokolwiek uzyskać to dobrze trafiłeś. W poniższym artykule dowiesz się za co płaci się korzystając z tej części marketingu. Zapraszamy!!! Ile pieniędzy potrzebujesz na marketing online dla swojej Firmy? Odpowiedź na pytanie o marketing online jest bardzo prosta i krótka. I brzmi ona tak: [...]

2002, 2021

Blog – jak dobierać tematy artykułów i o czym pisać?

Autor: |20 lutego, 2021|Kategoria: SEO|Tagi: , , , |

Kolejne wpisy na blogu nie przyciągają czytelników? Zaczęło Ci brakować pomysłów na kolejne artykuły? Każdego to dotyka, prędzej czy później. Nie tylko blogerów ale również reporterów lub dziennikarzy. Celem tego artykułu jest podsunięcie kilku sposobów, które pomogą Ci znaleźć inspiracje oraz poprawić jakość twoich artykułów. Na pewno Ci się spodoba. Zaczynajmy…  Blog - zapisuj swoje pomysły Blog - zapisuj swoje pomysły Często zdarza się tak, że wędrując [...]

902, 2021

Do czego służy narzędzie analityczne Google Search Console?

Autor: |9 lutego, 2021|Kategoria: SEO|Tagi: , , , |

Szukasz narzędzia, które pomoże Ci monitorować stronę internetową ? Twoja witryna pozycjonuje się nisko i nie wiesz od czego zacząć? Ten artykuł z pewnością pomoże Ci podnieść Twoją witrynę w rankingu Google. Zapraszamy do lektury. Co to jest Google Search Console? Dowiedz się więcej! Google Search Console to przede wszystkim bezpłatna usługa Google, która pomaga w monitorowaniu pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Narzędzie to pozwala  m.in. na [...]

302, 2021

Strony internetowe Końskie – witryny Internetowe dla firm w Końskich

Autor: |3 lutego, 2021|Kategoria: Strony Internetowe|Tagi: , , |

Strony Internetowe Końskie dla przedsiębiorców Statystyki pokazują, że w gminie Końskie istnieje ponad 3 000 firm. Większość z nich działa przede wszystkim w sektorze usług. Produkcja to u nas zaledwie 10% ogółu. Wpisujemy się w związku z tym w ogólnopolski trend przewagi firm handlowych nad twórcami produktów. Wiedza ta bez wątpienia pomaga właściwiej określić grupę docelową strony www. Małe sklepiki i mikro firmy produkcyjne stanowią podstawę Koneckiej przedsiębiorczości. To [...]

2701, 2021

Rozmiary grafik na Facebook w 2021 roku. Pobierz!

Autor: |27 stycznia, 2021|Kategoria: Aktualności, Marketing|Tagi: , , |

Poniżej prezentujemy Wam najnowsze rozmiary grafik do publikacji na Facebooku: Zdjęcie profilowe: 170 x 170 px Zdjęcie na osi czasu: 720, 960 lub 2048 pikseli Standardowa reklama ze zdjęciem: min. 600 px Karuzela: min. 1080 x 1080 px Zdjęcie w tle strony (fanpage’a): 820 x 312 px Zdjęcie w tle wydarzenia: 1200 x 628 px Zdjęcie w tle grupy: 1640 x 856 px Video: maksymalna długość filmu to 120 [...]

601, 2021

Marketing online – najgorsze błędy, o których na pewno nie wiedziałeś

Autor: |6 stycznia, 2021|Kategoria: Aktualności, Marketing|Tagi: , , , |

Prowadzisz własną działalność gospodarczą? Zależy Ci na pozyskaniu jak największej ilości klientów? Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż i swoje dochody? W związku z tym prowadzisz stronę internetową swojej firmy oraz starasz się promować swoją markę w Internecie? Nie przynosi to jednak zadowalających Cię wyników? Nie masz pojęcia, dlaczego tak jest? Jeżeli tak, to koniecznie powinieneś zapoznać się z poniższym tekstem o marketingu online. Serdecznie zapraszamy Cię do jego lektury! Marketing [...]

2812, 2020

Marketing w firmie usługowej – jak go robić, by dobrze wystartować?

Autor: |28 grudnia, 2020|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , , |

Marketing internetowy może wydawać się czymś przytłaczającym i niezrozumiałym dla osoby, która wcześniej nie miała z nim zbyt wiele do czynienia. Często otwierając firmę usługową, musimy jednak zainteresować się tym tematem. To głównie dzięki marketingowi internetowemu w dzisiejszych czasach pozyskiwani są klienci w większości firm. Odpowiedni plan działania i wprowadzenie go krok po kroku sprawi, że kwestie związane z marketingiem mogą wydać się dużo łatwiejsze i bardziej oczywiste do [...]

1512, 2020

Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu stron internetowych.

Autor: |15 grudnia, 2020|Kategoria: Marketing, Strony Internetowe|Tagi: , , , , , |

Błędy stron internetowych - zapoznaj się z lekturą poniższego tekstu. W dzisiejszych czasach strony internetowe są najbardziej powszechnymi środkami komunikacji między różnego rodzaju firmami, a ich klientami. Zalet z posiadania własnej strony nie da się zliczyć i chyba każdy zgodzi się, że są one nieocenionym narzędziem w procesie budowania wizerunku. Aby jednak strona internetowa działała na korzyść danej firmy musi ona charakteryzować się pewnymi cechami. Jakie są najczęściej popełniane [...]

1511, 2020

5 złotych zasad komunikacji w sieci internetowej. Elementy procesu komunikacji.

Autor: |15 listopada, 2020|Kategoria: Aktualności, Marketing, Sklepy Internetowe, Strony Internetowe|Tagi: , , , , |

Zarówno w sieci jak również w realnym świecie powinniśmy w komunikacji kierować się określonymi 5 złotymi zasadami komunikacji. Będąc zarówno odbiorcą, jak i nadawcą należy używać komunikatów skutecznych i właściwych. Popularna etykieta, określana mianem netykiety w sieci narzuca pewne zachowania, które powinny być stosowane przez wszystkich użytkowników globalnej sieci. Elementy procesu komunikacji w sieci internetowej - mechanizm komunikowania się Komunikacja w sieci internetowej Aby miała miejsce komunikacja [...]

1011, 2020

Analiza konkurencji na rynku – od czego zacząć? Sposoby badania konkurencji.

Autor: |10 listopada, 2020|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , |

Prowadząc firmę, często spotykamy się z pytaniami klientów na temat konkurencji. Z tego powodu bez posiadania bardzo obszernej i dogłębnej wiedzy na temat działań rynkowych rywali, nie jesteśmy w stanie wyczerpująco i merytorycznie odpowiadać na zadane pytania. Dodatkowo to na podstawie działań, jakie nasza konkurencja podejmuje, jesteśmy w stanie ustalić plany naszej firmy w taki sposób, aby jeszcze prężniej się ona rozwijała. Co daje nam analiza konkurencji na rynku? [...]

311, 2020

8 argumentów za stworzeniem swojej strony internetowej na systemie CMS WordPress

Autor: |3 listopada, 2020|Kategoria: Strony Internetowe|Tagi: , , , , |

Ogromna popularność Pierwszy powód, dla którego warto wybrać CMS WordPress, to popularność, co oznacza, że jest to sprawdzony system na rynku. Kolejnym argumentem jest to, że system ten cały czas się rozwija. Będą pojawiać się stale ulepszenia, wtyczki oraz nowe możliwości. Darmowy system CMS WordPress System ten jest darmowy, podobnie jak wiele jego komponentów. Prosta strona lub sklep może funkcjonować w pełni w oparciu o darmowe rozwiązania tego systemu. [...]

3010, 2020

Facebook dla biznesu, czyli dlaczego warto postawić na Linkedin

Autor: |30 października, 2020|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , , , |

Mówi się o nim Facebook dla biznesu, wirtualne CV i w każdym z tych określeń kryje się wyłącznie prawda. Nie ma dziś na rynku bardziej networkingowego narzędzia, w którym musisz się znaleźć, jeśli chcesz rozwinąć swoją firmę, nawiązać zawodowe znajomości lub pozyskać unikatowych klientów. Jeśli jeszcze nie jesteś użytkownikiem linkedin.com, to sprawdź, ile możesz zyskać. Powstały na przełomie 2002/2003 roku serwis społecznościowy skoncentrowany na życiu zawodowym to dziś absolutny [...]

2010, 2020

Jak zoptymalizować wizytówkę firmy w Google Maps? Pozycjonowanie SEO

Autor: |20 października, 2020|Kategoria: Marketing, SEO, Strony Internetowe|Tagi: , , , , |

Myśląc o pozycjonowaniu swojej firmy w Google, skupiamy się głównie na content marketingu i SEO strony internetowej. Zaniedbujemy tym samym podstawy, czyli pozycjonowanie w Google Maps poprzez wizytówkę naszej firmy. Co wbrew pozorom, ma spory wpływ na ogólną widoczność i konwersję z Klientami. Podpowiadamy Wam zatem, jak zoptymalizować wizytówkę firmy w Google Maps w kilku, prostych krokach. Pozycjonowanie firmy w Google Maps – co warto wiedzieć? Mimo że pozycjonowanie [...]

3009, 2020

Marki, które sprzedają – dobry Branding poprowadzi Cię na szczyt

Autor: |30 września, 2020|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , |

Coca Cola, Ikea, BMW - to tylko przykłady rozpoznawalnych marek, które absolutnie deklasują swoich konkurentów. Każdy z tych brandów przywołuje na myśl odpowiednie skojarzenia, emocje, wspomnienia, a wszystkie atrybuty tych marek - to właśnie branding. Sprawdź, jak stworzyć brand, który sprzedaje. Branding jest pojęciem niezwykle obszernym, jednak w dużym uproszczeniu możemy powiedzieć, że jest to zbiór unikatowych atrybutów, po których poznajemy markę - m.in. nazwa, logo, forma komunikacji, social [...]

2103, 2020

Marketing w czasie kryzysu – kilka cennych porad do wdrożenia od zaraz

Autor: |21 marca, 2020|Kategoria: Aktualności, Marketing, SEO, Sklepy Internetowe|Tagi: , , , |

Strategic Planning Institute określił, że oszczędzając na marketingu w czasie kryzysu tracisz potencjalnie więcej niż Ci, którzy w niego inwestują. "Edukacja jest najlepszą bronią dzięki której można zmieniać świat" Nelson Mandela W związku z nastałym już kryzysem udostępniam proste info na temat właściwego zachowania w czasach spowolnienia gospodarczego. Obecny kryzys nie jest wyjątkowy w dziejach świata. Takie „eventy” występowały już wielokrotnie – uczmy się z doświadczeń przodków. Poniżej [...]

2812, 2019

Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych – poradnik od podstaw.

Autor: |28 grudnia, 2019|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , , , , |

 Ponad 4,5 mld ludzi na całym świecie korzysta z internetu, a średni czas spędzony w sieci wynosi ponad 6 godzin i 40 minut. Oznacza to, że ponad 1/4 życia Twoich przyszłych klientów toczy się w świecie online. Nic zatem dziwnego, że z roku na rok koszty reklamy w internecie rosną, a rynek digital marketingu prężnie się rozwija. Warto jednak oprócz istnienia w przestrzeni online zadbać także o odpowiednią skuteczność [...]

712, 2019

7 podstawowych wtyczek strony internetowej opartej o CMS WordPress, które musisz znać

Autor: |7 grudnia, 2019|Kategoria: Strony Internetowe|Tagi: , , , , , , , , |

Strony internetowe wykonane przy użyciu CMS WordPress charakteryzują się dużą łatwością w obsłudze i bardzo szeroką społecznością wsparcia ONLINE. Wstawianie treści, moderowanie komentarzy czy rozbudowa graficzna nie stanowi większego wyzwania nawet dla początkującego blogera. Aby jednak wykorzystać w pełni potencjał drzemiący w posiadaniu własnej witryny należy „uzbroić” WordPress’a w dodatkowe działa. Wtyczki WordPress to pluginy, które rozszerzają podstawowe funkcje CMS WordPress. Pozwalają one jednocześnie sprawić by strona internetowa spełniała [...]

112, 2019

Dlaczego potrzebujesz agencji SEO do pozycjonowania strony internetowej

Autor: |1 grudnia, 2019|Kategoria: Marketing, SEO, Strony Internetowe|Tagi: , , , , , |

Agencja SEO - do czego jest Ci potrzebna? W dzisiejszych czasach posiadanie strony internetowej przez osoby prowadzące działalność gospodarczą jest niezbędnym wymogiem budowania wizerunku firmy. Strona pełni rolę sklepu, katalogu lub zwykłej wizytówki firmy. Jednak nie wszyscy wiedzą i nie zdają sobie z tego sprawy, że samo założenie strony internetowej nie wystarczy. W obecnych czasach w globalnej sieci internetowej istnieje kilkadziesiąt firm o takim samym profilu działalności jak twoja [...]

Przejdź do góry